1.
|
პროექტის სათაური
|
,, ქართლ–კახეთი, იმერეთი, გურია და სამეგრელო ყველა
ჩემი სამშობლოა საყვარელი საქართველო “.
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.
|
პრობლემა
|
ქართულში
შევისწავლეთ გიორგი ქუჩიშვილის ლექსი ,,ვინც ეწვევა საქართველოს “. ლექსის განხილვისას
აღმოჩნდა, რომ ბავშვები არ იცნობენ საქართველოს კუთხეებს. იქიდან გამომდინარე, რომ
მოსწავლეებს
უჭირთ:
Ø ინფორმაციის მოპოვება;
Ø გადამუშავება;
Ø გადაცემა;
ამ პროექტზე
მუშაობით ისინი არა მარტო საქართველოს კუთხეებს გაეცნობიან(მის წარსულს, წეს-ჩვეულებებს,
მწერლების, მხატვრებისა და პოეტების სახლ–მუზეუმებს), არამედ გამოიმუშავებენ:
Ø ინფორმაციის სხვადასხვა გზით მოპოვებას;
Ø კვლევა-ძიების უნარ–ჩვევებს;
და რაც მთავარია,
მიხვდებოდნენ, რომ ქართლ–კახეთიც, იმერეთიც, გურიაც, სამეგრელოც ... და მათ შორის თბილისიც სამშობლოს ჭეშმარიტი ნაწილია.
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.
|
მიზანი
|
Ø მოსწავლეები ვირტუალურად
გაეცნონ საქართველოს ისტორიულ კუთხეებს.
Ø გაეცნონ ქართული
ეთნოსის დამახასიათებელ თავისებურებებს თბილისის ეთნოგრაფიულ მუზეუმში.
Ø განუვითარდეთ ინფორმაციის
მოძიების, დამუშავებისა და პრეზენტაციის უნარ–ჩვევები.
|
||||||||||||||||||||||||||||
4.
|
პროექტის სრული აღწერა
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
5.
|
პროექტში მონაწილეობენ
|
II 4 კლასის
მოსწავლეები
|
||||||||||||||||||||||||||||
6.
|
პროექტის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
მოსწავლეები
გაეცნობიან საქართველოს კუთხეების შესახებ ინფორმაციას და წარმოადგენენ პრეზენტაციის სახით.
|
||||||||||||||||||||||||||||
7.
|
საგნობრივ ჯგუფებთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი
|
ქართ.დაწყ. (I). 1. მოსწავლემ
უნდა შეძლოს სათანადო სამეტყველო ქცევის გამოვლენა ნაცნობ საკომუნიკაციო
სიტუაციაში.
Ø მიზნისა და სამეტყველო
სიტუაციის ადრესატის გათვალისწინებით ირჩევს შესაბამის არავერბალურ საშუალებებს (ჟესტს, მიმიკას, ინტონაციას);
Ø ადეკვატურად აღიქვამს ინფორმაციას;
Ø გადმოსცემს ინფორმაციას
ნანახის, განცდილის შესახებ;
ქართ.დაწყ. (I). 4. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნაცნობი
ლექსიკის, ენობრივ-სინტაქსური კონსტრუქციებისა და სტუქტურული ელემენტების ადეკვატურად
გამოყენება; კალიგრაფიისა და მართლწერის საბაზისო ნორმების დაცვა.
ქართ.დაწყ.(I).13.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული
სხვადასხვა ტიპის მცირე ზომის მარტივი ტექსტების შექმნა ნაცნობ თემატიკაზე.
Ø
აღწერს კონკრეტულ საგანს/ნივთს (მცენარეს, ცხოველს,
მოვლენას), წარმოაჩენს მათ დამახასიათებელ ნიშან-თვისებებს;
Ø
თანამიდევრულობის დაცვით გადმოსცემს ინფორმაციას;
|
||||||||||||||||||||||||||||
8.
|
მონიტორინგი/
შეფასება
|
საბოლოო შეფასება
ა)პროექტის დასრულების შემდეგ პროექტის ხელმძღვანელის
მიერ (კომენტარი)
ბ)პროექტის
მონაწილეთა შეფასება(კითხვარი)
ბავშვებო, იმისათვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა
გავაუმჯობესოთ, მინდა გავიგე, როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე ამ პროექტზე
მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა ბ) მასწავლა გ) ახალი არაფერი მისწავლია
2. როცა დახმარება გჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის
შენ გვერდით იყო?
ა) დიახ
ბ) არა
3. შედეგით კმაყოფილი ხარ?
ა) დიახ
ბ) არა
4. ყველაზე მეტად რა მოგეწონა პროექტში?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. რა არ მოგეწონა პროექტში?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
||||||||||||||||||||||||||||
9.
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ნინო ნონაშვილი-დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელი
|
- სოციალური პროექტის რეფლექსია
- სასწავლო პროექტის რეფლექსია.
- სასწავლო პროექტის გეგმა .
- სასწავლო პროექტის ფოტო–მასალა
- სოციალური პროექტის, ,,მარჯვე ხელების", ფოტო მასალა.
- სოციალური პროექტის, ,,მარჯვე ხელების", გეგმა.
- რესურსის რეფლექსია-არსებითი სახელების მხოლობითი და მრავლობითი რიცხვის გარჩევა.
- რესურსი ,,ლოტოს" ინსტრუქცია
- რესურსის რეფლექსია–,,ლოტო"
- ლიტერატურული წრის რეფლექსია
- პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი
- სამოდელო ინტეგრირებული გაკვეტილის რეფლექსია
- ინტეგრირებული სამოდელო გაკვეთილი ..კატის გაზრდილი ...
- ,,ლოტოს" შექმნის ფოტო–მასალა
- ლიტერატურული წრის ფოტო
სასწავლო პროექტის გეგმა .
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment